21 dec 2006

De voorbereidingen!

Morgen is het zover! 22 dec wordt Rayden 1 jaar. Marjolein en ik hebben de afgelopen dagen alles voorbereid. Vanavond ff de versieringen ophangen en het feest kan beginnen. Morgen komen mijn ouders en m'n zus en co natuurlijk ff op de koffie en zondag 24 dec gaan we voor ons eerste kinderfeestje.... zal mij benieuwen. Ik heb voor de gelegenheid maar veel bier in huis gehaald :) We hebben zo'n 40 man uitgenodigd.

Voor Rayden hebben we bij sweetthings een geweldige taart besteld. zodra er foto's zijn zal ik ze plaatsen! Het is in ieder geval een taart met Bumba erop.

Naast alle voorbereidingen voor de verjaardag van Rayden komt ook de kerst en nieuwjaar er weer aan.... Dus druk! 2 keer een BBQ organiseren, 2de kerst dag en oudjaarsdag. Ook komt de schoon familie nog eten. En dan ook ng ff wat cedautjes kopen... Maargoed het is gelukt.

Grtz Pierre.

Geen opmerkingen: