12 jan 2008

Het wachten duurt lang

Hier zitten we dan in de lobby van het WKZ.. en ze hebben internet. Even snel een berichtje dan maar. Marjolein heeft vanmorgen een wee-opwekker gehad. Deze zal langzaam gaan werken en heeft als voordeel dat het een natuurlijke werking heeft. Goed we moeten dus wachten.

Inmiddels is het 17:00 uur geweest en Marjolein heeft wel regelmaatig krampen, maar of het nu weeen zijn of gewoon krampen weet ze niet. Het ziet er naar uit dat we hier de nacht zullen gaan doorbrengen. Dit gaat wel lukken. We hebben twee kamers, een verloskamer en een kraamkamer met TV en alles er op en aan.

Hopelijk zet het snel door.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het spijt me zo erg voor jullie...

Anoniem zei

Pierre,
Ik wens je en je gezin heel veel sterkte. Wij hebben vorig jaar april min of meer het zelfde meegemaakt en kan me dus goed voorstellen wat jij en je partner deze dagen meemaken.
Ik was aangedaan toen ik het hoorde van Jesse. Neem de tijd om het een plek te geven om door te kunnen, want er is een hoop moois om verder te gaan, denk bijvoorbeeld een je prachtig gezonde zoon om wat te noemen.
Pierre, ik wens jou en je partner heel veel sterkte.