31 mei 2009

DevDays 2009 - Prijs! xBox 360

DevDays 2009 was weer gezellig en een stel goede sessie gezien. De nadruk tijdens de DevDays lag naar mijn mening vooral op Cloud Computing. Met Geneva en Azure stap Microsoft ook die wereld in. Ben benieuwd hoe dit zal gaan uitpakken. De DevDays werden voor mij nog wel extra leuk door het winnen van een van de hoofdprijzen van SDN, een xBox 360, nogmaals bedankt! SDN. Nu had ik al een xBox... maar deze was zeer welkom gezien ik net een LCD TV gekocht had en mijn oude xBox geen HDMI aansluiting had.... DUS nu Gamen in Full HD!!!!! O en de nieuwe type xBox zijn ook een stuk stiller als de oude type. Voor de fun ga ik toch altijd even kijken bij de sessie "Make youself rich with XNA" van Rob Miles. Deze engelse komiek, blijft leuk. Al vind ik wel dat een nieuw lijstje met emergency jokes nu wel een mag komen.