22 okt 2009

Haar tweede woordje

Na Hailey's eerste woordje 'mama' ben ik natuurlijk extra gaan oefenen met 'papa'. Velen dagen heb ik zitten oefenen...pa...pa....pa. Dan zit ze aandachtig te kijken naar wat ik doe en met een blik die lijkt te zeggen 'voel je je wel helemaal lekker?' Maar het resutaat is haar tweede woordje. Veel oefenen, vooral de klank is natuurlijk belangrijk. pa... pa....pa....pa. Dagen achter elkaar. Dan op een dag zit ze aandachtig te kijken naar m'n mond als ik weer voor haar zit en moedeloos van pa...pa...pa....zit. Ineens vormt haar mondje en ik dacht nou daar komt het!!!

Niets... langzaam werd haar hoofd rood. Tekenen voor het nemen van een pitstop.

Later tijds een pitstop zit ze rechtop op haar omkleed kussen met een schoen in haar mond. Mijn reactie 'Hailey dat is bah'. Zo uit het niets zegt ze ineens:

BAH.....

Alles is bah. bah bah bah, alles wat ze in d'r mond stopt is bah.... zelfs haar eten is bah....

Haar tweede woordje is ondangs mijn enorme inspanning BAH....
Ik geeft het op.. Ik denk dat ze me eerder 'Not the mama' dan 'papa' zal noemen.

:)

Geen opmerkingen: