8 nov 2007

Teched 2007 Feest

Het valt niet mee vanmorgen! Zit nu met m'n brakke kop op de teched omdat ik zonodig die DSL sessie wil zien die om 9:00 uur begint! Maar,,,,,, het feest was wel gezellig gisteren en koffie doet wonderen!

De organisatie had gisteren per land een feest georganiseerd. Een aantal landen werden door bussen opgehaald. Weet niet waarom, maar Nederland moest op eigen gelegenheid. Denk dat het de afstand was van de locaties. Ieder land had een eigen locatie. Het feest voor Nederland was in de Club Catwalk in Barcelona. Was ik nog m'n teched pasje vergeten.... maar ik mocht toch naar binnen! overtuigingskracht he!Ik had me al voorgenomen dat zodra ik Frans Bauwer oid ik weer weg zou gaan. gelukkig was dit niet zo. Club herrie en Heineken bier vulde de avond. Nog wat meer mensen leren kennen waaronder een stadsgenoot uit Utrecht. en natuurlijk kende hij Bakker! (feestwinkel en het verhuur!)

De koffie begint te werken... begin wakker te worden. op naar DSL!

grtz P

Geen opmerkingen: