15 mrt 2008

(Ex) bewoner van mijn filter

Dit is weer een gevalletje, "heb ik weer!"



Vanmorgen was Rayden vroeg wakker, Na wat verloren gevechten om hem toch nog aan het slapen te krijgen zijn Ray en ik naar beneden zodat Marjolein nog even kon blijven liggen. Even later zat Ray met zijn nieuwe treintjes te spelen en ik zat wat te lezen over kleuren en tekeningen bij de verschillende Koi's. Toen ik een koi soort tegen kwam waarvan ik dacht dat die in mijn vijver rondzwom keek ik even naar buiten..... tot mijn verbazing zag ik geen beweging meer in het water. M'n pomp staat stil? Een maal buiten stond de pomp inderdaad stil. Even een snelle check op stroom, want ik had gisteren binnen een lamp in de woonkamer verplaatst (je weet maar nooit). Stroom was goed. Pomp moest dus los. Nadat ik de water toevoer van m'n pomp had dicht gezet heb ik met wat moeite de pomp los geschroefd. Daar zat het probleem!

Korte geschiedenis:
Gisteren ben ik bezig geweest met het filter. Toen ik de deksel eraf haalde zat er een mooie grote groene kikker op de borstels van de tweede filterkamer. Toen ik hem probeerde te pakken sprong hij weg en verdween in de ruimte tussen de derde en laatste filterkamer. Sindsdien heb ik de kikker niet meer gezien, tot vanmorgen!

Toen ik de pomp loshaalde wuifde twee kikker poten mij een goedemorgen…… Damn!! In een poging te ontsnappen uit het filter is de kikker opgezogen en in de pomp terechtgekomen, arm beest!

Waarschuwing: De volgende foto kan als schokkend worden ervaren:


1 opmerking:

Anoniem zei

Whahaha kan alleen jullie overkomen he! Maare aan de foto te zien heeft hij het niet overleeft? hehehehe