11 apr 2008

Rayden "guitar" Jam

Afgelopen weekend vond ik een paar nieuwe software drivers voor PC. Enige tijd geleden had ik samen met Richard al eens geprobeerd om mijn elec. gitaar aan te sluiten op mijn PC. Het aansluiten lukte natuurlijk wel, maar die drivers van de hardware wilde niet goed werken. Dit resulteerde in suizend en storend geluid zodra ik een snaar van m’n gitaar aan raakte.

Goed, vond dus een paar nieuwe drivers, geïnstalleerd en nu werkt het wel! Beetje geluidseffecten via mijn PC instellen en jammen!

Rayden vond dit ook leuk! He een gitaar!! Nadat hij mijn gitaar had ingepikt zat ik dus met lege handen achter mijn PC met nieuwe drivers en eindelijk werkende Guitar Rig 3…… met geweld mijn gitaar teruggepakt en Rayden wijs gemaakt dat ik een betere gitaar voor hem had. Wij naar zolder. Daar lag ergens achter een shot mijn eerste gitaar. Zo’n Happy-Wappy-made-in-India-gitaar, maar Rayden was blij als een kind….. (o dat is hij ook)

Resultaat! Check deze video. A star is born!!!!


Google Video

Geen opmerkingen: